Kisah Sex Seorang Gadis Melayu - Cerita Sex

Hot

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, September 16, 2019

Kisah Sex Seorang Gadis Melayu

Kisah Sex Seorang Gadis Melayu

Kisah Sex Seorang Gadis Melayu - Cerita serta Narasi Lucah Melayu, Rogol Isteri | Belum saya menempatkan beg bimbit yang saya bawa serta di atas meja dalam bilikku, saya diserang oleh Hashim, kawanku. Dengan nafas yang tercungap-cungap ia memberitahuku ada restorans ikan bakar yang baru dibuka. Makanannya enak serta harga murah, harga promo tuturnya. Tuturnya saya akan rugi serta kempunan bila tidak mencubanya. 

Beria-ia Hashim berkempen, pada akhirnya saya bersetuju untuk mencubanya. 
Tengah hari itu saya menelefon isteriku di pejabatnya. Saya ingin mengajaknya makan tengah hari di restoran yang diberitahu oleh Hashim. Kata Hashim restoran baru itu tawarkan berbagai type ikan bakar, ayam bakar serta sejenis masakan bakar lainnya. Saya memang bijaksana kesukaan Fatin isteriku ialah ikan bakar yang dicecah dengan air asam. 

“Hello, Syarikat Purnama. Bisa saya membantu encik?” Suara lunak di samping sana menjawab panggilan telefonku. 
“Boleh saya bercakap dengan Puan Fatin Adiba,” balasku menjelaskan maksudku membuat panggilan. 
“Maaf encik, bisa saya ketahui siapa encik?” Masih kedengaran suara lunak di samping sana. 
“Saya Anwar, suami Puan Fatin,” balasku penuhi permintan staf Syarikat Purnama. 
“Puan Fatin EL hari ni. Ia tidak berikan encik ke?” 

Fatin mengambil cuti kekhawatiran, saya tertanya-tanya. Waktu kami berpisah pagi barusan ia tidak menyebutkan apa-apa. Saya lihat ia sedang bersiap-siap untuk kerja, keadaannya sihat-sihat saja. Seperti biasa saya ke petinggi terlebih dulu kerana kerjaku berawal jam 8.00 pagi sesaat petinggi Fatin berawal jam 9.00 pagi. 
Kami semasing memandu sendiri, Fatin dengan MyVi SEnya sesaat saya dengan 
Hyundai Matrixku. 

“Encik, encik masih disana?” Suara di telefon menyedarkan lamunanku. 
“Ya, ya,” jawabku tergagap-gagap. 
“Puan Fatin tidak berikan encik ia mengambil EL? Tuturnya ia tidak sihat,” staf yang lebih ramah itu masih menanyakan. 
“Mungkin ia terlupa. Saya sedang berkursus, tinggal di hotel,” jawabku tutup malu sendiri. 
“Oh! demikian. Assalamualaikum En. Anwar,” staf di hujung sana menamatkan perbualannya. 
“Waalaikumussalam. Terima kasih,” jawabku menamatkan perbualanku. 


Jiwaku berperang, berbagai tanda pertanyaan dalam benakku. Apakah benar Fatin sakit. 
Jika sakit, terukkah sakitnya itu. Sudahkah ia ke klinik buat mendapatkan rawatan. Mampukah ia memandu sendiri ke klinik. Mengapa ia tidak menelefonku. 

Beberapa macam soalan berlegar dalam kotak fikiranku. 

Tengah hari itu saya memutuskan untuk pulang ke rumah lihat kondisi Fatin, isteri kesayanganku. Saya teringat kembali jalinan mesra di antara saya dengan isteriku. Saya memang cinta pada isteriku yang saya kahwini dua tahun kemarin. Kami membuat tidak untuk memiliki anak dalam waktu paling dekat. Justeru itu dalam umur perkahwinan kami yang masuk dua tahun belumlah ada pertanda kehadirian pakar keluarga baru. 

Umurku 29 tahun sesaat Fatin isteriku berusia 27 tahun. Kulitnya putih, matanya coklat bundar cantik sekali. Kami berteman di universitas, bercinta dan berkahwin. Kami bahagia serta rumahtangga kami aman damai. 

Segala-galanya berjalan mulus. Lahir serta batin kami tidak ada yang kurang. Kehidupan sex kami normal jenis orang  hanya isteriku terlihat cukup konservatif berbeza denganku yang cukup agresif. Saya senang foreplay yang berpanjangan sebelum penetrasi tetapi isteriku meskipun nafsunya tinggi serta buas tetapi sedikit ada kekurangan bagiku. 

Saya senang membelai serta lakukan oral sex tetapi isteriku tidak senang. Baginya oral sex menjijikkan serta geli. Tuturnya ia cukup geli mengisap kemaluanku kerana disana tempat keluarnya kencing. Sesaat saya sebaliknya, saya senang mejilat kemaluan serta kelentitnya yang memerah itu. Saya senang dengar suara erangannya serta badannya yang mengeliat serta menggelupur jika kelentitnya saya jilat. 

Jika sekali sekala kami melihat video lucah, isteriku akan memalingkan muka jika lihat si wanita menjilat serta mengisap zakar lelaki. Tuturnya ia akan termuntah jika lihat si gadis membelai serta menjilat zakar yang tidak bersunat. Ia tetap memikirkan ada suatu dibawah kulit kulup. Tuturnya ia sangat tidak suka pada jika wanita kulit putih menjilat kulup lelaki negro. Zakar negro yang hitam legam itu tidak menarik, tuturnya. 

Kurang lebih 1/2 jam memandu saya sampai di kediamanku di Bandar Laguna Merbok. Saya lihat kereta MyVi isteriku ada dibawah porch sementar di pinggir jalan di depan rumah saya lihat ada satu kereta Proton Waja warna silver metalic. Saya perhati nombor plat serta saya mengenal siapa pemilik kereta itu. Kereta itu milik Mr. Ravi, seseorang pesara tentera serta saat ini kerja jadi wakil insurans. Isteriku ada ambil insurans nyawa dengan Mr. Ravi. Setelah menutup keretaku yang saya parking di pinggir jalan, saya berjalan masuk perkarangan rumahku. Pintu pagar tidak berkunci serta kelihatan sepasang kasut lelaki di muka pintu. 

Dengan kunci yang ada padaku saya buka pintu hadapan yang tertutup rapat. Jika saja saya masuk saya tidak lihat sesiapa juga di ruangan tamu. Saya menapak naiki anak tangga untuk ke tingkat atas. 
Saya dekati pintu bilik tidurku yang separuh terbuka. Jika saja saya mendekati pintu saya dengar ada suara orang terlibat percakapan. Saya memperlahan langkahku serta cuba melihat apa yang berlaku. Saya mengenal satu diantara suara itu ialah milik Fatin. 

Kepalaku seperti dihempap batu besar. Saya lihat Mr. Ravi sedang merangkul isteriku dari belakang. Saat itu Fatin sedang duduk di kerusi menghadap cermin besar di meja solek dalam bilik tidur kami. Mr. Ravi terlihat mencium serta mejilat pangkal tengkok isteriku. 

“Gelilah Ravi, geli,” suara Fatin kedengaran jika sepasang bibir hitam serta tebal milik Mr. Ravi merayap di leher serta ke-2 cuping telinganya. Saya mengetahui lelaki India berusia lima puluh tahun itu. Lelaki berperut boroi serta memiliki badan besar itu sering hadir ke rumahku kerana masalah insurans. Seperti umumnya wakil insurans, Mr. Ravi memang pintar bercakap. Berbagai macam taktik serta strategi mereka pakai untuk menarik konsumen setia. 

Bila banyak konsumen setia yang mereka bisa karena itu banyaklah komisen yang mereka bisa. Saya seperti ingin mencengkeram serta memukul Mr. Ravi yang sedang merayu isteriku. Perasaan cemburu serta geram kuasai fikiranku saat itu. Tetapi otak warasku melarang. Saya pilih untuk melihat saja. Saya ingin lihat sampai dimana tingkah laku isteriku. 

Sesudah senang menjilati leher isteriku, Mr. Ravi buka celananya. Ia berdiri di depan isteriku yang sudah mengubah dianya. Terlihat butuhnya terjuntai separuh keras, hitam legam jenis belalai gajah. 
Saya serta Fatin memberikan sandaran pada zakar Mr. Ravi. Saya mengaku perlu lelaki India itu benar-benar besar serta panjang. Terpacak dibawah perutnya yang berbulu serta boroi kerana lebih minum arak. Batang pelir berurat itu benar-benar hitam serta tentu saja tidak bersunat. Terlihat kulit kulup masih membungkus kepalanya yang terlihat membengkak. 

Cuma bahagian lubang kencing saja yang terlihat terbuka. Isteriku tanpa ada malu-malu, langsung menggenggam serta meramas batang hitam itu. Dikit membongkok Fatin rapatkan muka berserinya mencium kepala kulup Mr. Ravi. Selanjutnya lidahnya dijulur keluar serta bahagian hujung yang terbuka itu dijilatnya penuh nafsu. Saya seperti tidak yakin apa yang saya lihat.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot